Tukipalvelu valvoo, auttaa ja kehittää kanssasi

Varmista jo hankintavaiheessa, että saat tukea palvelun käyttöön ja kehittämiseen myös käyttöönoton jälkeen. Saatat tarvita apua niin sisältösi ylläpidossa ja kehittämisessä kuin näyttöverkostosi valvonnassa ja huollossa. Varmista myös, että hankit ohjelmiston, joka kehittyy sinun ja yleisten viestintätarpeiden kehittymisen mukana.

Tuli tarve kehittää palvelua, mitä teen?

Silloin kun apua tarvitset, tulee se olla lähellä. Uudet henkilöt saattavat tarvita perehdytystä. Saatat tarvita graafista tai teknistä apua. Mahdollisesti haluat lisätä laitteita uusiin toimipisteisiin, tai siirtää nykyisiä eri kohteisiin.

Tarvitset kumppanin, joka vastaa ja auttaa nopeasti jokaisessa tilanteessa.

Digital Signage -ratkaisun elinkaaren eri vaiheissa tulee tarpeita muutoksiin, uusiin liitäntöihin tai muuttuneeseen toimintaa tai sisältöihin. Luotettava palveluntarjoaja ottaa vastuuta kanssasi niin sisällöstä, järjestelmästä kuin laitteista. Samoin kehittää ja valvoo kanssasi sisältöä ja järjestelmää koko sen toiminta-ajan. Lue lisää tuestamme >

Lataa tästä Digital Signage -opas

Digital Signagen hyödyt - Lisäarvoa toiminnallesi - Sisältö ratkaisee - Käyttöönoton vaiheet - Näyttöjen sijoittaminen - Hallintaohjelmisto - Liitännät - Tukipalvelut - Toimittajan valinta - 10 kohdan muistilista

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi