Oikealla sisällöllä syntyy lopullinen hyöty

Sisällön merkitystä ei voi korostaa liikaa. Ilman laadukasta ja elävää sisältöä ei investointi infonäyttöihin kannata - mustat näytöt tai vanha sisältö eivät palvele ketään. Infonäyttöjen sisältö voi olla tuotettu manuaalisesti sisällönhallintajärjestelmään tai automatisoidusti noudettua muista digipalveluistasi, SOMEsta, sisältökumppaneilta tai muista ulkopuolisista järjestemistä - sisältösi ratkaisee mikä on infonäyttöviestinnän lopullinen hyöty!

 

Elävä sisältö on kuningas

Laadukas, elävä ja vaihtuva sisältö on myös edellytys vaikuttavalle ja toimivalle Digital Signage -toteutukselle. Se pysäyttää katseen ja sen avulla saamaan haluamasi vaikuttavuuden kohderyhmissäsi. Edellytyksenä tietysti, että näyttösi on sijoitettu paikkoihin missä katsoja sen näkee.

Oikealla näyttöjen sijoittelulla ja vaikuttavalla sisällöllä voit saavuttaa esimerkiksi merkittävää tuotemyynnin kasvua tai nopeuttaa tiedonjakoa organisaatiosi henkilöstölle. Mietitään yhdessä, missä voit parhaiten vaikuttaa katsojaan, ja millaisella sisällöllä se tehdään!

 

Räätälöityä, reaaliaikaista sisältöä kuhunkin paikkaan ja kohderyhmään!

Laadukkaassa Digital Signage sisällönhallintajärjestelmässä sisällön tuottaminen ja lisääminen eri näytöille on yksinkertaista ja nopeasti tehtävissä. Sisältö voidaan parilla klikkauksella lisätä yksittäiseen näyttöön, osaan näyttöverkostoa tai koko verkostolle. Näet helposti ylläpidosta millainen soittolista näytöllä juuri nyt pyörii ja voit lisätä sisällölle ajatuksia joka mahdollistaa että sisällössä on vaihtuvuutta. Toteutetaan sisältösi kohderyhmä, aika ja paikka huomioiden. Lue lisää >

Automaattiset sisältöliitännät tuovat elävyyttä

Mainontakin muuttuu tapetiksi, ellei sitä keskeytetä välillä. Automaattisesti päivittyvä ajankohtainen uutinen, säätieto, bussiaikataulu tai nostot sosiaalisesta mediasta mainosten välissä tuovat hyödyllistä vaihtelua soittolistan sisältöön ja kiinnostavat varmasti kohderyhmääsi. Ne lisäävät myös mainosten tehoa, kunhan muu sisältö on kohderyhmää kiinnostavaa. GALAXO® - Sisältökumppaneitamme > 

Mikäli palvelussa jota käytät, esimerkiksi tuotannon- tai myynnin järjestelmät, on avoin rajapinta, sitä voidaan todennäköisesti myös hyödyntää  tiedon noutamiseen infonäytöille. Tiedustele ennen infonäyttöjen hankintaa, millainen valmius toimittajalla on toteuttaa järjestelmäliitäntöjä ulkoisiin palveluihin.

24 vuoden kokemuksella - aina asiakas ja lisäarvo edellä.

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi