Digital Signage on infonäyttöviestintää erilaisissa ympäristöissä

Digital Signage infonäyttöjen avulla jaat toiminnallesi lisäarvoa tuottavaa sisältöä kohderyhmillesi erilaisissa ympäristöissä. Infonäyttöviestintä voi olla esimerkiksi markkinointia ja mainontaa asiakkaillesi tai sidosryhmillesi tai tehostat sen avulla organisaatiosi sisäistä viestintää henkilöstöllesi.

Infonäytöt ja kosketusnäytölle tuotetut palvelut lisäävät tilojesi viihtyvyyttä ja käyttöastetta. Digital Signage voi myös olla automaattista sisältöä valituille kohderyhmille tuotanto- tai myyntijärjestelmistäsi.

Hanki DS -toteutus kokonaisratkaisuna

Digital Signage toteutus rakentuu mediatoistimesta, näytöstä, sopivasta kiinnitysratkaisusta ja järjestelmätoimittajan tuottamasta sisällönhallintaohjelmistosta. Lisäksi tarvitaan internet-yhteys pääteen ja ylläpitopalvelimen välille.

Kun valitset Digital Signage ratkaisun toimittajaksi toimijan jolta löytyy internet-selaimen kautta toimiva sisällönhallintajärjestelmä  tarvitset sisällön ylläpitoon vain käyttäjätunnuksen järjestelmään, laitteen (tietokone/tabletti/puhelin), selaimen ja nettiyhteyden. Näin voit ylläpitää sisältöäsi mistä ja milloin tahansa, vaikka infonäyttö sijaitsisikin aivan toisessa paikassa.

1. Sisällönhallintaohjelmisto
Ohjelmisto sijaitsee järjestelmätoimittajan SaaS-palvelimella. Kukin käyttäjä voi käyttöoikeuksiensa mukaisesti hallinnoida yksittäisen näytön tai useiden näyttöjen sisältömateriaalia, sisällön ajastuksia ja soittolistoja. Tietoa hallintaohjelmistosta >

2. Mediatoistin
Mediatoistin on laite näytön yhteydessä, jonka kiintolevylle kaikki sisältöaineisto ladataan sisällönhallintapalvelimelta. Samoin toistimella on tieto sisällön esitysjärjestyksestä (soittolista). Mediatoistin voi olla myös integroituna näyttöissä, mutta myös erillisiä näyttöihin liitettäviä toistimia voidaan käyttää.

3. Näyttö
Valitse infonäytöksi ammattinäyttö, joiden käyttöikä on pidempi ja toiminta on tarkoitettu nimenomaan 24h/7 käyttöön. Monessa paikkaahan näytöt ovat toiminnassa ympäri vuorokauden. Ammattinäytöissä on myös käytetty laadukkaampia komponenentteja ja näyttöjen takuuaika voi olla aina neljään vuoteen saakka. Lisää tietoa näytöistä >

 

Miksi Digital Signage kannattaa?

Todettuja hyötyjä Digital Signagen käytöstä eri toimialoilla.

Lisäarvoja

  • Kymmenkertainen huomioarvo verrattuna painettuun julistemainontaan
  • Liike pysäyttää, sisällön vaihtuminen tavoittaa katseen
  • Tiedottamisen nopeus ja ajantasaisuus
  • Materiaalinjakelun tehostuminen eri toimipisteisiin
  • Saman tiedon hyödyntäminen ja jatkokäyttö
  • SOME:n tai Intranetin käytön tehostuminen

Tiedottamisen tehostuminen

  • Välineen nopeus - varmistaa ajantasaisen informaation joka toimipisteessä
  • Yrityksen arvojen ja toimintatapojen selventyminen henkilöstölle
  • Henkilötiedotuksen tehostuminen; henkilöstötyytyväisyyden paraneminen
  • Ohjaa ihmisiä tarkemman tiedon pariin, esimerkiksi intranetin käytön tehostuminen
  • Tilaviestinnän ja tilojenkäytön tehostuminen
  • Opastuksen tehon kasvu, tilojen viihtyvyyden ja turvallisuuden lisääntyminen
  • Työturvallisuuden paraneminen

Myynnin kasvu

  • Brändin näkyvyys - vahvistaa tuote- ja yrityskuvaa
  • Tavoittaa asiakkaat hyvin - tehokas markkinointiväline
  • Lisää myyntiä ja kasvattaa keskiostosta
  • Tuotannon ja myynnin tehostuminen - reaaliaikianen tilanne näytöillä

Kenelle se sopii?

Lue lisää valituista asiakastarinoistamme toimialoittain (www.galaxo.fi):

Se sopii ja kehittää todennäköisesti sinunkin toimintaasi.

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi