Viestisi väsymätön välittäjä

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Digital Signage, infonäytöt, infotaulut, mainosnäytöt, tiedotusnäytöt, opastusnäytöt, tilavarausnäytöt... Sisällöstäsi riippuen kyse on kuitenkin samasta asiasta; välineestä jolla pystyt nopeasti ja tehokkaasti jakamaan erilaista infomaatiota erilaisiin tiloihin ja ympäristöihin.

Näillä sivuilla kerromme sinulle lisää, mitä sinun tulisi huomioida Digital Signage -toteutuksessasi. Olemme jaotelleet näiden sivujen sisällön käyttöönoton vaiheiden mukaan: käyttöönotosta aina esittämisen välineisiin. 

Mikä ihmeen Digital Signage?

Digitaalista sisältöä jota voidaan näyttää erilaisilla välineillä (esim. infonäytöt, kosketusnäytöt, ovenpielinäytöt, LED-seinät jne.). Sisältönä käytetään tekstiä, kuvia, videota tai muita tiedostoja. Yhä laajemmin sisältö on automaattista rajapintojen muista digipalveluistasi, sisältöpalveluista tai ulkoisista ohjelmistoista noudettavaa informaatiota.

Digital Signage oikein toteutettuna tehostaa viestintääsi ja viestiäsi. Onhan se kymmenen kertaa tehokkaampaa kuin vaikkapa julistemainonta. Liike pysäyttää ja saa huomion!
Tarkemmin sivulla "Mitä Digital Signage" >

Mitä sinun tulisi huomioida käyttöönotossa?

Kuin lähdet miettimään Digital Signagen käyttöönottoa yrityksessäsi, on sinulla todennäköisesti tarve viestiä omalle kohderyhmällesi. Mieti mitä tarpeita sinulla voi olla digitaaliseen viestimiseen juuri nyt ja vuoden tai kahden kuluttua. 
Ota mukaan kaikki sisällöstä vastaavat, mainososastosi, markkinoinnista vastaava, asiakaspalvelu, HR-viestintä tai tuotantovastaavat. Varaa heille riittävät resurssit sisällön tuottamiseen. Näin Digital Signage -viestinnästä tulee kiinteä osa koko viestintääsi.
Lisää osiossa "Käyttönotto" >

Liikkeelle aina sisältö ja lisäarvo edellä

Lähde liikkeelle viestistäsi ja sen hyödystä liiketoiminnallesi.  Unohda vielä kokonaan teknikka ja tekniset välineet ja keskity toimintasi kehittämiseen, sisältöön jonka haluat viestiä ja sen vastaanottajiin. 

Mieti, missä tavoitat kohderyhmäsi ja mitä haluat heille kertoa. Digital Signage infonäytöillä voit kasvattaa myyntiä, vahvistaa brändiäsi, lisätä asiakastyytyväistyyttä tai tehostat tilojesi käyttöä.
Lisää sivulla "Sisältö ja liitynnät"  >

Varmista toimiva tukipalvelu 

Mieti huolella kenen kanssa lähdet kehittämään Digital Signage -viestintääsi. Valitse kumppani, joka vie myös liiketoimintasi kehittymistä eteenpäin, ei vain nyt vaan vuosiksi. Unohda laitekauppiaat - tuumat ja kiloherzit. Kyse on liiketoiminnastasi, ei pelkästään ohjelmistosta, nettiyhteydestä ja näyttölaitteista. 

Varmista hankintapäätöstäsi tehdessäsi, että valitset toimittajan jolta saat tukea niin sisältöön kuin tekniikoihin. Toimittajan, jonka kanssa ratkaisette sisältötarpeesi myös toimintasi kehittyessä.
Lue lisää "Tuki ja kehittäminen" >

Mitä välineitä tarvitset?

Kun viestintäsuunnitelma kohderyhmillesi on valmis, tarvitset luotettavan ja tietoturvallisen infonäyttöjen sisällönhallintaohjelmiston, nettiyhteyden ja välineet joilla esität viestiti.
Sisällönhallinnasta voit lukea Galaxo.fi -sivuiltamme.
Laitteissa sinun kannattaa panostaa luotettavuuteen ja elinkaareen. Älä valitse halvinta, hieman enemmän sijoittamalla ammattimaisiin välineisiin varmistat Digital Signage -viestintäsi vuosiksi eteenpäin.

Lisää tietoa välineistä:

  1. Sisällönhallintaohjelmisto >
  2. Internet-yhteys >
  3. Näytöt viestisi esittämiseen >

 

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi