Ulkoinen viestintä - yhteistyösuhteiden hoitoa

Ulkoisen viestinnän tehtävänä on tukea myyntiä ja markkinointia sekä luoda kysyntää yrityksen tuotteille ja palveluille. Ulkoisella viestinnällä ylläpidetään myös yrityksen mainetta ja erilaistetaan yritys kilpailijoista. Sen tärkeä tavoite on luoda, kehittää ja ylläpitää hyviä suhteita muun muassa sellaisiin ulkoisiin sidosryhmiin kuin asiakkaat, omistajat, mediat ja muut yhteistyökumppanit.

Digital Signage järjestelmä

  • Tarjoaa räätälöityä, reaaliaikaista sisältöä kuhunkin paikkaan ja kohderyhmään
  • Vahvistaa tuote- ja yrityskuvaa nykyaikaisella informaatiotekniikan ratkaisulla
  • Nopea päivitettävyys tuo säästöjä niin kustannuksissa kuin työtunneissa. Päivitettävyys mahdollistaa myös esityssisältöjen käyttämisen uudelleen.
  • Kymmenkertainen huomioarvo verrattuna painettuun julistemainontaan
  • Avaimet käteen -toimitus tekniikan ja haluttaessa sisällönkin osalta
Partnerit